sobota 24. března 2012

Hunger games zachvátilo naše kina


Nemůžu uvěřit, že to bylo už včera, co jsem se dočkala a viděla v celé své kráse očekávaný fenomén Hunger games.

Kdyby jste věděli co tomu předcházelo :D. Zrovna v pátek nám odpadli dvě poslední vyučovací hodiny a já musela, čekat tři útrpné hodiny, než budu moci usednou na to posvátné sedadlo číslo 11 v řadě devět. 

To by bylo mlsání k filmu...
Když jsme s kamarádkou dorazily do Plazy v Plzni, šly jsme své natěšené mozečky trošičku uklidnit do buxu. Bohužel nám to nevydrželo moc dlouho protože dorazil můj přítel se svým kamarádem a šly jsme se najíst. Třičtvrtě hodiny před začátkem filmu, jsem byla celkem dost nervózní, protože nás byla jen polovina party. Když konečně dorazili dostala jsem tu pravou nedočkavou horečku a nevěděla, co roupy dělat. Samozřejmě, že ze mě kluci měli strašnou bžundu. 

Samozřejmě, že jsme objednávala lístky už několik dní do předu, protože bych nepřežila, kdybych přišla k pokladně kina Cinema City a paní by mi oznámila, že je vyprodáno. Naštěstí se tak nestalo a my měli svá místa jistá. Ovšem co mě zaskočilo, že v kině bylo tak málo lidí. Měli jsme ten největší sál, ale lidí tam bylo tolik, že by se v pohodě vešli do našeho malinkatého místního kina. Neznabohové ;).


Když film začal, přepnula jsem na funkci Only Hunger games. Uchvátil mě celý Panem a Kapitol jsem si představovala úplně jinak, ale myslím, že se povedl. Z čeho jsem opravdu nemohla byla moje kamarádka, která seděla vedle mě. 
Jen co začali promítat občany Kapitolu spustila: TO je ale móda! A měla pravdu. Doufám, že za pár let se takhle oblékat nebudeme.

Co považuji za velký úspěch je to že obě naše kamarádky, co se mnou a Haiskou byli na HG si knížku chtějí přečíst. Taky jsem byla moc ráda, že film se celkem dost držel knihy (tedy až na pár detailů). Moc se mi líbilo ztvárnění arény a manipulace pořadatelů se splátci. Také mě ohromili Katnisiiny a Peetovi kostýmy na přehlídku. Moje představa byla jiná, ale efekt byl úžasný. Nejdojemnější scéna u které jsem fakt brečela bylo Routina smrt. V tu chvíli mi bylo jí i Katniss hrozně líto, možná ještě víc než v knížce.


Jediné co bych filmu vytkla je to, že některé bojové scény jsou trochu neostré. Nejspíše proto, že se filmaři snažili "držet krok" s postavami a občas jim ta kamera ulítla. Ale to je opravdu jediná věc. 

Jestli jste HG ještě neviděli, ať máte jakékoliv plány na víkend, odložte je na později a hupky dupky do kina.

Hunger games jede!


2 komentáře:

  1. Četl jsem první kapitolu knížky a docela mě to zaujalo, takže si příležitostně přečtu celou trilogii. Na film jsem taky dost zvědavý. Zatím jsem slyšel jen samou chválu tak to asi bude paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je. Já taky zatím četla jen první díl, ale brousím si zuby na celou trilogii. A film je taky dost dobrý, sice kdo četl knížku se v tom asi více zorientuje, ale dvě moje kamarádky knihu nečetli a film taky pochopili. I když si knížku rozhodně chtějí přečíst. Já jsem z filmu pořád trochu v takovém rauši. Takže doporučuju ;)

      Vymazat