pondělí 12. března 2012

In my opinion





Tak zdravým dámy a pánové. Po skoro čtrnácidení nepřítomnosti jsem zase zpět. Byla bych tu pořád, kdyby se můj přítel notebook a internet nespolčili proti mě a prostě si neřekli, že se mnou nebudou komunikovat. Ale už je to vše v pohodě, počítač je přeinstalovaný a nevinný jak malé miminko. 


Poté co jsem dlouhé večery nemělo co dělat (no to možná trochu přeháním) jsem zabrouzdala zpátky časem a začala znovu číst Vampýrskou akademii. I když jí čtu podruhé pořád jsem z toho celkem dost vedle :D, možná to bude spíš tím počasím. 


Doufám, že jste někdo koukli na můj a Haisky projek Jarní (ne)blogovou anketu. A že se třeba i zapojíte aby nás bylo co nejvíc ;)

Ale jinak co je u vás nového? Já jsem si nedávno zařídila praxi na stavebním úřadě a celkem se těším až na ty tři týdny vypadnu ze školy. A co je u vás zajímavého? Nějaké nové drby? Mějte se mnou smilování a povězte mi něco pikantního, čtrnáct dní bez internetu to je hrůza :D :D :D



Žádné komentáře:

Okomentovat