neděle 15. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu - 10


Toto meme je pořádané každou nedělí Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ní zaujalo,  proč se vám  líbí  nebo nelíbí,...
Více informací najdete tady.

Dnešní knihou pro toto meme je:

Vytržení

Autorem je Lauren Kate.

Kniha vyjde v únoru 2012.


Anotace:


Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.


Můj názor:
Cover této knížky se mi hrozně líbí. Krásná dívka s nádhernými plavými vlasy, černými šaty až na zem. Prostě nádhera. Krajina ponurá nijak nevypovídající, neutrální. A ta červená květinka je třešnička na dortu. A teď z jiného úhlu. Vůči předchozím dvěma dílům, mi přijde obálka trošku moc barevná. Je to asi směšné, protože tam máte maximálně asi tak 5 barev, ale oproti předchozím dílům kde většinou byli barvy dvě je to trošičku skok. Je to nejspíš udělané úmyslně, aby kniha více vynikla.

Trošičku mi mrzí jak je přeložen název knížky. Vytřžení mi přijde trochu krkolomné. Passion bych raději přeložila jako Vášeň. Ale i přesto se mi knížka moc líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat