úterý 31. ledna 2012

In my opinion - dle mého názoru


Po delší době sem zase píšu ;). Chtěl jsem se vás zeptat jak to u vás jde co vysvědčení, jestli něco nového chystáte a tak podobně.



Já jsem s vysvědčení celkem spokojená. Žádná čtyřka, důtka nebo tak ;D. Dnes jsem byli se školou dokonce v divadle na opravdu zajímavé hře o Jindřichu, myslím že první, ze které jsem byla celkem zmatená. Ale doma mě čekalo překvapení. Mamince se nejspíš vysvědčení také líbilo a proto jsem dostala za vystrko knihu Zář, na kterou jsem opravdu zvědavá.

V poslední době sem přemýšlela, že bych udělala nějaký spolublogový projekt a pár nápadů už mám. Ve spolupráci s Haiskou, vám časem hodíme nějaké informace. Ještě to není hotové a také by bylo potřeba trochu vaší spolupráce. Doufám, že se někdo najde, kdo se bude chtít zapojit. Více informací se pokusím objasnit co nejdřív.


Žádné komentáře:

Okomentovat