pátek 6. ledna 2012

Kouzlo pohádek - Malá mořská víla


Toto speciální vánoční meme pořádá Siky a Abyss v rámci Mrazivého období.

Malá mořská víla

 Odkud pohádku znám?
Myslím, že z Diesnyho knížky, kterou už mám od malička. Knížka obsahu mnoho pohádek a proto jsem měla vždy ráda, když mi z ní maminka četla.

Jaké verze znám?
Znám, jak už jsem řekla, verzi Diesny pohádky, ale také české zpracování, které se od sebe liší jen dobrým a špatným koncem.



Filmová podoba?
Diesnyho zpracování se mi líbí o něco více, protože má šťastný konec. V českém zpracování je konce hodně smutný. Když MMV odmítne princ a ona se rozpustí v mořskou pěnu je mi jí hodně líto. Nelíbí se mi konec této pohádky.





Jak ji hodnotím?
Jak už jsem říkala české verzi moc neholduju, ale Ariel v Diesneho podobě se mi moc líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat