neděle 27. listopadu 2011

Vánoční řetězovka - 1


Toto speciální vánoční meme s názvem Vánoční řetězovka, pořádá Sue. Za úkol je, každou adventní neděli zodpovědět 5 otázek na vánoční téma.

1. Co máš na vánocích nejradši?
Já osobně na vánocích miluju zabalování dárků. Skoro už od malička zabaluju celé rodině dárky, jediné které nemůžu jsou ty pro mě :). Balení do vánočního papíru a nalepování mašliček to je moje.

2. Jaké zvyky máš v rodině?
Popravdě moc tradičních zvyků v rodině nemáme. Spíš je to taková šťědroděnní rutina :)
Ráno si sedneme k internetu a hledáme ty nejhezčí vánoční přáníčka a smsky a posíláme je rodině a přátelům. 
Na oběd máme vždy bramborový salát, kterého babička udělá hned ráno celý škopík, a kapříka nebo řízky ... mňam.
Potom odpoledne jdeme všichni společně na hřbitov a zapálíme svíčku dědečkovi. 
K večeru, tak kolem páté hodiny, jedeme k tetě a připravíme bratránkům dárečky pod stromeček a začneme dělat večeři. Počkáme až přijedou od babičky a pak večeříme kapříka a bramborový salát. Samozřejmě když zasedneme ke stolu, nesmí nikdo vstát dokud všichni nedojí. Pak si u tety rozbalíme dárečky, vyfotíme pár fotek a jedeme domů, rozbalit si ještě ty, které nám tam Ježíšek nechal :)

3. Do kdy si věřil/a na Ježíška?
Já myslela, že existuje... :) ne dělám si srandu.
Na Ježíška jsem věřila asi do svých sedmi až osmi let. Nejsem si stoprocentně jistá, ale nák tak přibližně to bude.

4. Jaké dárečky nejradši dostáváš?
Nejraději dostávám dárky, které jsem si přála už dříve a dostanu je až na vánoce. Abyste mě pochopili, myslím to tak, že se zmíníte o nějakém dárku, který se vám líbí a chtěli byste ho, třeba tak tři měsíce před vánoci a pak ho teprve dostanete. Líbí se mi to, protože mi přijde, že člověk od kterého ten dárek dostane, na vás myslí a má vás rád. Protože, když si pamatuje i nějakou tu blbůstku, kterou jste chtěli tak před čtvrt rokem tak vám naslouchá a nejste mu lhostejní...

5. Jaký je tvůj nejoblíbenější dáreček z dětství?
To si opravdu už vůbec nepamatuji. Bude to asi tím, že sem byla jako malá hrozně rozmarné dítě a nevydržela jsem si hrát s jednou věcí moc dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat