neděle 20. listopadu 2011

Posuď knihu podle obalu - 4



Toto meme je pořádané každou nedělí Siky z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ní zaujalo,  proč se vám  líbí  nebo nelíbí,...
Více informací najdete tady.





Kniha pro toto meme je:

Chvíle před koncem


Autorem je Lauren Oliver

Tato kniha vyšla v tomto měsíci...








Anotace:
Co kdyby vám zbýval jen den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili? Samantha Kingstová má všechno: kluka, o kterého by stála každá, tři nejlepší úžasné kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersnona. Pátek 12. února by měl být jeden další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, je to den poslední...

Můj názor:
Zajímavé na obalu knihy je, že modelka jakoby "plave", ale vlastně stojí. Je to na první pohled nepřirozené. Také co je přirozené na tom, že víte, že máte zemřít... Hodně zajímavé je také pozadí, které možná představuje smrt, na dívku čeká. Oblečení, které má modelka mi přijde příliš usedlé a na mladou holku mi nepasuje. 
Modrou barvu miluju, ale na této obálce mi přijde taková nijaká. Prostě neurazí, nenadchne.
Celkově mi obal na první pohled přijde jako nějaká poradenská, psychologická knížka.
Doufám, že mě obsah zaujme víc :)


Žádné komentáře:

Okomentovat