úterý 15. listopadu 2011

In my opinion - dle mého názoru



Tento týden se mi přihodilo hodně věcí. Některé byli dobré, jiné horší a některé opravdu hrozné. 

Celý minulý týden (vlastně i tento) jsem hodně nachcípaná a doufala jsem, že se to víkendu zlepší. Bohužel jsem se mýlila. Kamarádi slavili v sobotu narozeniny. Hrozně jsem se těšila a doufala, že si večer pořádně užiju. Bohužel když jsme se ráno probudila nemohla jsem najít mobil a nemůžu ho najít ani do teť :(. 



Naopak dobrá zpráva je, že jdeme v pátek 18.11 s kamarádkami na ROZBŘESK a já jsme moc zvědavá jaké to bude. Určitě vám sem pak napíšu jaké to bylo a doufám, že se film bude líbit mě a posléze i vám jestli na něj půjdete.
Myslím, že kino spojíme i s nakupováním vánočních dárků, tak doufám, že si přivezu nějakou novou knížečku :) 



A to mi přivádí k další dobré zprávě. Na stránkách CooBoo na facebooku, jsem v soutěži "víkendovka" vyhrála možnost vybrat si knížku od tohoto nakladatelství. A vybrala jsem si knížku PADLÍ ANDĚLÉ.
Už se moc těším až mi přijde a budu si ji moc přečíst. 

Tak nakonec jen jedno: všechno špatné nám dá něco dobrého.

Žádné komentáře:

Okomentovat