úterý 22. listopadu 2011

Review - Horory na dobrou noc






Autor - Anthony Horowitz

Název - Horory na dobrou noc

Rok - 2010

Počet stran - 190





Hodnocení - 2 a půl/5




Anotace:
Je to svět, kde vše vypadá celkem normálně. Ale hned za nejbližším rohem číhá leccos tajemného, zlověstného a skutečně hrůzného. Jako zdánlivě obyčejný fotoaparát ukrývající zlé síly, cesta domů autobusem, jenž zahne do nejhorší noční můry, a záhadná počítačová hra, kterou by nikdo nehrál ... kdyby znal její pravidla!  Všechny povídky obsahují šokující pointu...


A moje reakce po přečetní: Bojim, bojim...


Knihou nás provází devět strašidelných příběhů s originálním dějem.


Hned první příběh s názvem Vana zaujal, protože měl velice poutaví děj a absolutně jsem nečekala, že příběh budeme mít takový konec. 
Popravdě jsem se nějakou dobu, když jsem šla do koupelny, musela koukat jestli ve vaně něco není :)


Další příběh, který mě "dostal" byl Vražedný fotoaparát. Tento příběh mě asi nejvíce upoutal svou originalitou a poutavím příběhem. 

Začíná to jednoduchou zápletkou. Kluk jménem Metthew chce koupit svému tatínkovy něco k narozeninám na bleším trhu. A co mu koupi? No jasně fotoaparát :)... Jenže kdyby věděl co fotoaparát dokáže, určitě by ho na trhu ochotně nechal. Abyste pochopili, vše co fotoaparát vyfotí zemře. Jako strom na jejich zahradě, jejich krásný pejsek a ... 
No nebudu vám kazit pointu.



Jestli chcete něco originálního a nenáročného na odpočinek určitě si přečtěte tuto knížku. Myslím, že by se vám mohla líbit :).

Jen k hodnocení. Je tak nízké jen kvůli tomu, že mě příběhy tolik nevtáhli do sebe, ale věřím, že kdyby byly delší určitě by se tak stalo.

5 komentářů:

  1. Tuhle knížku jsem četla a taky jen doporučuji :) Čte se to fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka mě láká už jen tím, že je vlasně na rozdělená na menší části. Takže když na ni nebudu mít tolik čas, můžu u jednoho skončit a pokračovat klidně až po delší době. Zkusím se po ní podívat v knihovně a pak možná i v knihkupectví :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, určitě koukni. Myslím, že mi jí mamka koupila asi v levných knihách, takže určitě nebyla drahá. A příběhy v knížce? Byli opravdu každý originální!

      Vymazat
  3. Četla jsem tuhle i ten další díl - a bylo to naprosto dokonale napsaný (nemám ráda horory se spoustou krve, ale tady nic takového není)
    Takže za mě taky doporučuji

    OdpovědětVymazat
  4. Horory mám ráda, takže tuhle knížku celkově hodnotím kladně, ale něco mi na ní chybělo. Byly to přece jenom povídky a některé mi přišly opravdu spíš jako pokus o vtip :D ale některé byly fajn.

    OdpovědětVymazat