neděle 25. prosince 2011

Posuď knihu podle obalu - 8


Toto meme je pořádané každou nedělí Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ní zaujalo,  proč se vám  líbí  nebo nelíbí,...
Více informací najdete tady.

Dnešní knihou je:

Paranormálové - Zlodějka důší

Autorem je Kierasten Whiteová

Kniha u nás již vyšla.



Anotace:
Hrdinka románu Evie má velice zvláštní povolání: pracuje v Mezinárodní agentuře pro zadržování paranormálů. Běžně se vídá s upíry a vlkodlaky, její nejlepší přítelkyně patří mezi mořské panny a nová láska je vodouch – paranormál, který na sebe dokáže brát nejrůznější podoby. Nic na paranormálních tvorech ji nemůže překvapit a zaskočit. Paranormálové jí vlastně připadají normální a agentura jí nahrazuje rodinu, o kterou přišla. Trochu jí vadí, že je ochuzena o běžné radosti svých vrstevníků, ale vede vcelku spokojený život. To se však má brzy změnit. Paranormálové začínají z neznámých důvodů umírat a kolem Evie se začínají dít podivné věci. Potom se na scéně objeví Zlodějka duší a Evie jde o život… 

Můj názor:
Celkově mě obálka moc zaujala. Modelka vypadá jak panenka barbie. Taková neživá trošku umělá, ale celkově se na obálku hodí. Krásné šaty, oživují barevně obálku. Mohlo by se zdát, že na pole tyhle šaty nehodí, ale samu mě to překvapuje, ale ty šaty se mi tu líbí. Moc hezký je detail jsou doutníky v popředí. Dodávají celé obálce šmrnc. Fond a umístění písma je vzhledem k obálce, velice dobře umístě. Celkově mě obálka velice nadchla.


Žádné komentáře:

Okomentovat