neděle 1. dubna 2012

Review - Vytržení





Autor - Lauren Kate

Název - Andělé: VYTRŽENÍ

Díl - 3

Rok - 2012

Počet stran - 303





Recenzi na první díl naleznete ZDE.
Recenzi na druhý díl naleznete ZDE.


Anotace:
Hodnocení: 3/5
Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti




Moje reakce po dočtení: Kde skončilo to kouzlo prvního dílu...




Lucinda Priceová se opět vydává na další dobrodružství. Proč to jen udělala, když už měla svého milovaného Daniela? Vrtalo mi to hlavou celkem dost dlouho. Ta holka neví co chce.

Když Luci na konci druhého dílu vstoupila do hlasatele, celkem mě to naštvalo. Chtěla se sama plahočit minulostí aby zjišťovala jak jí Daniel miluje? Tak proč s ním nezůstala a nezjišťovala to normálním způsobem jako každá jiná holka? Kdyby to asi udělala neměli bychom tu třetí díl co...

Lucinda nalézá svá dávná já a odhaluje svoje další reinkarnovaná já. Někdy byla chudou služkou, jindy namyšlenou paničkou, pak zase bláznivou holkou nebo dokonce snoubenkou čínského krále. Opravdu pestrý život . Jestlipak vůbec zjistí co doopravdy potřebuje?

Vytržení pro mě bylo celkem zklamáním. Dost jsem se na něj těšila, ale vůbec jsem si ho neužila. Přišlo mi, že tenhle díl byl celkem zbytečný, protože mi připadlo, že nějaká zásadní věc se udála až na samém konci. Musela jsem se do té knížky nutit a četla jsem jí snad měsíc. Nyní se začínám přiklánět k názoru, že první díl byl opravdu nejlepší.

I když je knížka asi nejoriginálnější, já jí prostě nepřišla na chuť. Možná to je tím jak Luce pořád cestovala do minulosti a prožívala hrozně moc životů. Žádná její zastávka netrvala moc dlouho a proto mi dělalo problém se začíst. 

Také mě mrzí, že se v tomto díle neobjevili další vyhnanci nebo tak podobně. Líbilo se mi to a v tomhle mi nějak nepřišlo, že se knížky dere nějakým směrem. Jasně, že jsem věděla, že se Luce snaží zjistit jak zlomit kletbu, ale prostě mi to nějak tak přišlo.

teď tedy něco málo co se mi líbilo. Jednotlivé životy byli pěkně popsané a kdyby byli třeba jen dva nebo tři a Lucinda v nich byla delší dobu líbilo by se mi to víc. Ale co, nemůžu mít všechno co chci. Co se mi na knížce líbilo byl malý chrlič Bill, který Luce při svých cestách doprovázel. Bohužel se ukázalo, že sní měl trochu jiné úmysly, než čekala. Další co jsem si oblíbila byli pasáže, které vyprávěl Daniel. Také mě překvapilo jaký hezký vztah má ke Camovi. Na to, že se v prvním díle málem přizabili, vypadá to, že Daniel má Cama celkem rád. Musím přičíst plus také krásné obálce.

Nechci odrazovat ty co si knihu chtěli přečíst. Třeba můj názor sdílet nebudete. Kdo se chce dozvědět něco o Lucindině minulosti, si na knize smlsne!

3 komentáře:

  1. První díl prostě vede ! :) Byla jsem z něj nadšená, ale už u dvojky moje nadšení opadlo. :/

    OdpovědětVymazat
  2. No já musím říct že mě se líbili oba dva díly a těším se i na ten třetí:-)))

    OdpovědětVymazat