úterý 28. února 2012

In my opinion


Ahojky lidičky, tak jak se vůbec máte?
Já jsem po jarních prázdninách zase ve škole a je to hrůůůza. Jak taky jinak :D 

Ale občas má škola i své výhody. Někteří lidé neradi dělají své úkoly (já jsem na tom občas taky tak) a tak jsem se nabídla, že mim pomůžu. A oni byli tak štědří, že jsem dostala i pár korun. Takže za pár výkresů si můžu koupit novou knížečku :D. Možná začnu mít úkoly celkem ráda... no i když vlastně ne. 

To mě vede k další věci, se kterou se vám musím pochlubit. Teda jsou tu hned dvě. Ta první je, že se mi podařilo koupit na internetu druhý díl série Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamena: Čaroděj za úžasnou cenu 135 kč, z čehož mám ohromnou radost. Sice bych měla větší kdybych měla i další knížky z této série, ale to chce čas. A ta druhá věc je, že pro vás, jak si možná už někdo povšimnul, pro vás s Haiskou chystáme takový malý projektík, který uveřejníme tento týden. Není to nějaká mega velká bomba co udělá díru do světa, ale mě se ten nápad moc líbí. Snad se zalíbí i vám a někteří nám i pomohou.


A ještě jednu věc vám musím říct. Začala jsem číst Hunger games: Arenu smrti a je to úplně žúžo. Je mi jasné, že jsem asi skoro poslední kdo jí čte, ale přesto jsem ráda, že si jí stihnu přečíst před začátkem filmu, na který se nehorázně těším. Dokonce jsem kvůli ní odložila Vytržení, což většinou nedělám. 
Celkem mě i překvapilo, že když jsem HG četla ve škole, spolužačky, které skoro nečtou, tuhle knížku znají a říkali, že musíme jít spolu na tenhle film. Tak 23. 3 hupky dupky do kina!


Žádné komentáře:

Okomentovat