neděle 27. května 2012

In my opinion

´

Po delší době jsem se rozhodla se vám zase s pár těmi novinkami, drby a věcičkami a svěřit. Blíží se konec května a většina z nás udělá škole pěkně pápá. Přede mnou je teď čtrnáct dni praxí, takže jsem zvědavá co mě zase čeká, ale znamená to víc času pro mě. S tím co na mě všechno v knihovně čeká ho bude potřebovat opravdu hodně.

V pondělí jsem byla koupit přítelovi dárek a náhodou jsem se stavila v buxu ;). Hezky jsem si ošmatlala Divergenci a asi ještě tak deset dalších knížek. Také jsem tam narazila knižní komplet Hunger games, který jsem si taky párkrát v ruce přehodila a musím říct, že samostatné knížky se mi líbí víc. Celé tři díly v jedné knížce mě moc nezaujali, ale nechci vás odrazovat udělejte si svůj názor sami :)

Když mi přišel balíček z Fragmentu a já si začala číst Erebose (nebo Erebosa, nevím jak se to skloňuje) dostala jsem střevní chřipku. Jak já vám bych to nikomu nepřála. Špatně je mi ještě te a s tím banánem nebo tím vývarem s rýží a mrkví jsem ráda, že vůbec vyjdu schody.  

Je to mučení, když slyším, že známí šli na pizzu, teta měla klobásu, přítel medovník a já tu na piškotech. No alespoň zhubnu do plavek. Ale přijdu si popravdě jak tydít, když je venku tak krásně a já tu ležím pod peřinou.

A je něco u vás nového? Na kterou knížku se těšíte nejvíc? Já osobně si nemůžu vybrat, kterou knížku bych chtěl dřív, ale musím si počkat nejspíš na nějakou tu brigádu. Tak užívejte si sluníčka a se mějte krásně.


Žádné komentáře:

Okomentovat