Review - Hadrový panák

Autor - Daniel Cole

Název - Hadrový panák
Rok - 2017
Počet stran - 360

Hodnocení: 3 a půl

Anotace:
Před čtyřmi roky vzal detektiv William „Wolf“ Fawkes spravedlnost do svých rukou – nedokázal ustát, že soud osvobodil podle něj jednoznačného pachatele. Wolfa postavili mimo službu a poslali do psychiatrické léčebny. Teď se vrací do práce a touží po velkém případu. A zdá se, že se ho dočkal: na místě činu, kam ho přivolala kolegyně Emily Baxterová, se najde mrtvola – sešitá z částí šesti těl jako hadrový panák. Stejně tak pojmenují děsivý případ média a Fawkes je pověřen identifikací obětí. Vzápětí Wolfova bývalá žena, která pracuje jako reportérka, obdrží od anonyma fotky z dějiště zločinu a taky seznam šesti lidí a dat, kdy budou zabiti. Poslední jméno na seznamu je: Fawkes. A vrah už si chystá šicí potřeby…

Reakce po dočtení: Čekala jsem víc!

Člověk jako je policista musí mýt celkem silný žaludek, dobrý úsudek a hlavně nemít v hlavě vítr. Detektiv "Wolf" je toho jasný příklad. Když se nedaleko jeho bytu najde mrtvola, která se od ostatních více méně lišší, je mu jasné, že se za a) setkal s novým Frankensteinovým monstrem, nebo za b) v horším případě člověkem, který je nezvrhlejší bytost se kterou se kdy setkal.

Zdá se vám, že tohle je pro začátek až dost? Omyl! Jedna mrtvola stačit nebude. Ani dvě, ba ani tři...

Původně jsem knihu nezamýšlela koupit. Většina knih s nálepkou bestseler roku mě moc nepřesvědčila, a jak dává své nálepky pan Pohlreich dala bych jim asi tak jednu hvězdičku za snahu. Nakonec mi jí koupila mamka a já se na ní začala celkem těšit. Začátek působil dost slibně a já četla a četla nemůžu říct, že bych se nudila, ale pořád jsem čekala na takové to NĚCO.

Snad prvně v životě, nebo alespoň tady mě to prásklo do očí, byla hlavní postava mi opravdu dosti nesympatická a ač jsem se snažila moc jsem jí nepochopila. Ano, občas jsem trošičku natvrdlá, ale myslím, že tohle není ten případ. Naproti tomu jsem si oblíbila postavu, která byla spíše vedlejší, ale zaujímala velice morální, ale ne prudérní osobu. Asi už strnu a nejsem pro každou špatnost. Co mě zamrzelo, je to, že podle konce knihy by postava v dalším díle být neměla (proto nepíšu jméno :D).

O konci knihy, posledním rozuzlení, také nevím co si mám myslet. Určitě to bylo něco jiného a dá se říci originálního, ale mě to přišlo tak neschůdné s celou myšlenkou zabývající se detektivy/policisty, že jsem to muselo chvíli rozdýchávát.

Každopádně nemůžu říci, že by byla kniha ani skvělá a špatná, ale já jsem se v ní nenašla. Pokud se ke mě dostane díl druhý, asi si ho přečtu, ale určitě na něj nebudu čekat frontu, abych knihu měla co nejdříve doma :)