sobota 14. července 2012

Kronika prokletých zaklínačů



Máme tu další filmové zpracování a to série Kronik prokletých zaklínačů. Jistě už jste někde slyšeli alespoň nějaké ty informace a já se vám je budu snažit doplnit. 
Natáčení probíhá už skoro dva měsíce a prvního dílu se dočkáme již příští rok. Premiéra Nádherných bytostí je naplánovaná na 15. února 2013.  Režisér, který za tento první díl bude získávat ovace (když se tedy film povede) je americký režisér Richard LaGravenese, který například natočil romantický film PS. Miluji tě.

S výběrem herců moc spokojená nejsem. Herci s vedlejšími rolemi se mi docela k postavám hodí, ale ty hlavní jsem si představovala úplně jinak. Navíc někteří herci mi přijdou na své role staří. Například herec, který hraje Ethana vypadá tak na dvacet tři let a netuším jak z něj chtějí udělat sedmnáctiletého kluka. Herečka, která hraje Lenu se mi zdá jako celkem dobrá volba. Neznámí obličej, celkem mladá, ale bude si muset změnit trošičku barvičku vlasů. Ale od čeho jsou barvy na vlasy že?

Etahn Wate



Lena Duchanesseová

Link





Ridley Duchanessová





Amma



Macon Ravenwood

Larkin



Paní Lincolnová

Lila Watová

Mitchell Wate



Co na to říkáte vy? Já osobně jsem spokojená tak s Ammou, Paní Linkovou a asi Linkem, ikdyž jsem si ho představovala jako trochu většího drsňáka :D. Co se například týče Ridley, Emma Rossum mi přijde taková moc jemňoučká na mrchu, ale třeba to růžový vlasy a lízátko zpraví ;).


Až narazím na další informace nebo třeba na fotky z natáčením určitě se s vámi podělím. Mějte se krásně 


4 komentáře:

  1. Knížky jsem zatím nečetla, takže musím napravit!! :D
    Jinak to vypadá na sympaťáky ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den chci se zeptat ten film má 15.března vyjít v čr nebo v jiné zemi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Česku má být premiéra už za tři dny to je tedy 14. 2. 2013. Takže je na co se těšit ;)

      Vymazat