sobota 28. února 2015

Vyhlášení soutěže!


Vážení a moji milí. Konečně jsem se dostala po dlouhé pracovní době k počítači a chci vám zdělit výherce naší soutěže! Doufám že ty co nevyhráli nebudou zklamaní, a budou své štěstí zkoušet dál ;). Pokud by někdo měl zájem koupit si svůj vlastní hrneček dejte mi vědět a já se to budu snažit zařídit. 
Tak už to nebudu dál prodlužovat a povím vám oba výherce:

První šťastný výherce hrnečku a knihy se stává...

Žaneta korbelová

A druhým výhercem knihy se stává...

Pavla Kostková

Oběma děvčatům moc gratuluji. Informační email byl odeslán, kdyby se holky do 72 hodin neozvali budu losovat dál. Děkuju, že jste u mě soutěžili. Krásný víkend všem!




Za poskytnutí knižních výtisků děkuji nakladatelství Fragment.

1 komentář:

  1. Ahoj, jé děkuji mám ohromnou radost. :) Na email jsem odepsala.

    OdpovědětVymazat